Serveis

Departament psicopedagògic

D.O.P.: El Departament d'Orientació Psicopedagògica és un servei que ofereix l'escola per millorar l' atenció a la diversitat dels nostres alumnes. Consisteix en la detecció de dificultats que afecten als aprenentatges i posterior assessorament. Alhora, orienta als pares per trobar la millor solució.

Des del D.O.P. es vetlla perquè el procés evolutiu de cada alumne sigui respectat. Ajustant el ritme, les eines i els procediments.

Escola Esportiva

L'escola esportiva està formada pels alumnes de 6 a 16 anys. Es practiquen diverses modalitats esportives: poliesportiu, futbol, bàsquet, handbol, tennis taula... La finalitat de l'escola esportiva es formar i educar esporti-vament i social els alumnes i fomentar valors com la solidaritat, companyonia, superació esforç... Per tot això comptem amb una equip d' entrenadors, la majoria dels quals són exalumnes del centre.

Permanències

Aquest servei funciona de 8 a 9h. del matí. Al migdia de 13 a 15h. A la tarda de 17 a 18h.
Es pot concertar de forma mensual o esporàdicament.
(Els nens/nenes que utilitzen aquest servei poden fer activitats molt diverses: jugar, pintar, mirar contes, fer deures...

Menjador

L'escola disposa de servei de menjador amb cuina pròpia en el mateix centre.
També ofereix la possibilitat d'adquirir l'esmorzar per als alumnes que ho desitgin.
* Servei a càrrec de l'empresa ARAMARK.

Extraescolars

L'escola ofereix les següents activitats extraescolars:

· Infantil:

- Música i moviment

- Speaking English

- Taller Iniciació Esportiva

· Primària:

- (1r i 2n) Música: "Et toca a tu"*

- Escola Esportiva (De 1r a 6è)

- English (de 1r a 6è) (Curs oficial d'anglès amb Cambridge University)

- Casal d'Estiu a càrrec de l'associació Enlleura't.

* Secundària:

- Escola Esportiva (De 1r a 4t d'ESO)

- English (de 1r a 4t d'ESO) (Curs oficial d'anglès amb Cambridge University).

- Casal d'Estiu a càrrec de l'associació Enlleura't.* Totes les activitats es realitzen a l'escola.

Casal d'estiu
(a càrrec de l'associació Enlleura't)

L'horari casal: de 9 a 13 h. i de 15 a 17h. (amb la possibilitat de quedar-se al menjador). Aquest casal s'inicia després de Sant Joan, al juny, i acaba aproximadament el 22 de juliol. També hi ha casal la primera setmana de setembre.

Activitats: Tallers adaptats a les diverses edats: esports, jocs, manualitats i pintura, activitats de cuina, piscina, sortides a la platja i colònies (depèn del nombre de nens/es que s'apuntin).