Horari

HORARI GENERAL

EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA
Els alumnes d'Ed. Infantil i Primària comencen a les 9h, fins a les 13h i a la tarda de 15 a 17h. Aquest horari es composa de les 5 hores reglades més 1 hora en la que es fan activitats complementàries o extraescolars.

ESO
L'horari dels alumnes d' ESO es composa de 30 hores reglades setmanals més 5 hores en que es fan activitats complementàries o extraescolars. Aquests horaris es mantindran també tot el mes de setembre i tot el mes de juny.

1r i 2n d'ESO: Dilluns, dimarts i dijous: de 8 a 13.30h i de 15 a 17h. Dimecres i divendres: de 8 a 13.30h.
3r i 4t d'ESO: Dilluns, dimarts i dijous de 8 a 13.30h i de 15 a 17h. Dimecres i divendres: de 8 a 14h.

Els dimecres de 15 a 17h. tenim oberta l'aula d'estudi per aquells alumnes que ho necessitin.

HORARI DE PERMANÈNCIES

Pels alumnes d'educació Infantil i Primària, l'escola disposa d'un servei de permanències, l'horari del qual és el següent: de 8 a 9 del matí; al migdia de 2/4 d'1 a 2/4 de 2; i de les 5 a 2/4 de 7 de la tarda

HORARI DE MENJADOR

Els alumnes que es quedin al menjador escolar romandran a l'escola entre les 13h. i les 15h. essent atesos pels monitors / monitores de menjador. En aquest interval de temps els nens que es quedin a dinar no podran sortir del centre.
* Servei a càrrec de l'empresa ARAMARK.