Trajectòria professional

GEMMA RUIZ PONS

• Mestra titulada en Educació Primària i especialitat en Ciències.
  • Ha treballat a l'escola Bergantí del Masnou (cursos: 1983-1986).
  • Escola Sol-Ixent de Mataró (del 1986 fins a l'actualitat).
  • Ha format part de l'equip directiu de l'Escola Sol-Ixent com a Cap d'Estudis d'Educació Infantil/Primària (cursos: 2010-2015).
  • Forma part de l'Equip Directiu de l'Escola Sol-Ixent com a Directora des del curs 2015-2016.

ESTHER RODRIGUEZ COSTA

• Mestra titulada en Educació Primària i especialitat Ciències.
  • Mestra de català per la UAB.
  • Mestra titulada en Educació Infantil.
  • Ha treballat a l'escola "Menéndez y Pelayo" de Badalona (cursos: 1986-1998) i a l'Escola Sol-Ixent (des del curs 1998 fins a l'actualitat).
  • Forma part de l'equip directiu de l'Escola Sol-Ixent com a Cap d'Estudis d'Educació Infantil i Primària (des del curs 2018 fins a l'actualitat).

ELISABET SANCHO CUCURELL

• Professora titulada en Filologia Catalana per la UB.
  • Professora titulada en Música fins a 8è de Piano pel Conservatori Superior de música del Liceu de Barcelona.
  • Treballa a l'escola Sol-Ixent de Mataró des del 1995 fins a l'actualitat.
  • Ha format part de l'equip directiu com Subdirectora des del 2012 fins al 2018 i com a Cap d'estudis de secundària des de 2018 fins a l'actualitat.